Laat ik helder zijn: ik heb het hier niet over ‘winst’ door meer te verkopen. Ik heb het over veel winst die te behalen is door het verhogen van de effectiviteit binnen uw organisatie en de effectiviteit van uw personeel! En dit is een winst die nogal eens onderschat wordt, maar voor u wel degelijk het verschil zal kunnen maken.

Het verhogen van effectiviteit staat voor het verhogen van doelgerichtheid, of het verminderen van verspillingen. Met minder middelen of minder kosten uw doel bereiken. Kijk eens naar uw eigen organisatie en bekijk eens wat er nu echt gebeurt. Hoe is de communicatie binnen uw organisatie? Hoe communiceren de verschillende afdelingen of personen met elkaar? Zien ze elkaar als klant, of passeren ze elkaar liever? Hier zicht en grip op hebben is zo belangrijk. Het succes hierin weerspiegelt de kwaliteit van de communicatie met uw klanten. U wilt uw klant toch ook echt centraal stellen?

Maar naast het centraal stellen van uw klant, wilt u besparen op uw kosten om winst te maken. Deze mogelijk ligt echt binnen uw bereik! En tegelijkertijd de kwaliteit behouden of verhogen, en sterker staan dan de concurrenten. Met een verbetering van de effectiviteit streeft u na dat de handelingen binnen uw organisatie in overeenstemming zijn met uw doelstellingen en uw verwachtingen.

Wij helpen u graag in het behalen van deze winst door mensen in beweging te krijgen en met elkaar te verbinden! Binnen en tussen organisaties. Onze specialisatie liggen in:
– het aansluiten van gedrag op processen
– het realiseren van klantbewustzijn en klantgerichtheid
– het motiveren van uw personeel

Wij gaan graag nader met u in gesprek. Een afspraak is zo gemaakt!

Met vriendelijke groet,

Ed van ‘t Klooster
SoHuman [Inzicht in gedrag en communicatie]

Driving Your Change!

info@sohuman.nl

home